čtvrtek 2. října 2014

Organizéry, taštičky, pouzdříčka..................................... jak každý chce

jak jsem již psala, před pár dny si na mě zasedla nemoc a tak, když se mi udělalo trochu líp, zasedla jsem ke stroji a snažila se vytvořit něco, co jsem měla už dlouho v hlavě. Protože se od počátku září nestíhám ráno s dětmi namalovat (nevím jakto? vždycky jsem to stíhala, ale od září je to pěkná makačka :-) ),vozila jsem si těch pár kousků, které k tomu potřebuju po kabelce. Já osobně mám v kabelce pěkný "čurbes" a pořád jsem tam tu řasenku, stíny a tužku na oči hledala. 
V merku jsem měla kupa kosmetických taštiček, ale když jsem nakonec usedla ke stroji, vznikla "reci edice ".

Do rybí kosti jsem se prostě zamilovala a džínů, které už nenosím jsem měla doma taky dost. Je pravda, že zásoba džín se už zůžuje :-). Nejprve jsem nastříhala na dvě, ale po ušití dvou jsem musela udělat ještě dvě. Prostě mě to pohltilo. 

NO a pak jsem si řekla, že bych mohla dětem udělat nové pouzdro na ipad.......................... Asi jim ho ale nedám, protože jsem zjistila, že se mi tam skvěle vejde diář a sešit s reklamacema a různé důležité papírky a dopisy a listy a prostě všechno, co se mi vždycky válelo po kabelce a bylo to šíleně zmačkaný. 






Pro kamarádky: jedna je ještě volná....... ;-), jednu si zabrala Anička a druhou moje mamka. Ta si vymyslela, že chce elegantní psaníčko v černé barvě, tak  mám co vymýšlet :-)


volná - ta vlevo

 No a  já se časem pustím ještě do pouzdra ma počítač :-), abych měla celou pořádnou sadu. 

Mějte se a všem vám přeji krásné usměvavé dny 
°°°Jiřina °°° 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky