úterý 1. prosince 2015

Krásný dobrý večer

Co děláte ty poslední dny? 
Já jsem si udělala dva dny jen s mužem - vyrazili jsme společně na tzv. "pracovní cestu". Dnes jsme se vrátili a světe div se, já se těšila. Těšila se na děti a to jsem je včera ráno vyprovázela do školky, školy.
Cestu jsme si s mužem ale užili, byla jsem sama překvapená, že na to, že jsme téměř celé dva dny strávili na silnicích, nemusela jsem použít mého věrného spolucestovatele - kinerdyl. Večer jsme se i pobavili a myslím, že se dlouho ještě bavit budeme, v hotelu - tedy spíš hotýlku, kde jsme se ubytovali a chtěli jsme hezky povečeřet a popít.................... 
Pravda je, že můžete mít hotel krásný, čistý, reprezentativní, ale když je na prd obsluha.................. tak jakákoli  reprezantace celková, je ta tam.
V podstatě nám ušetřila koruny za větší útratu a ranní bolest hlavy.............. takže možná díky? 
 

O víkendu jsem měla kupu plánů - jak jsem ostatně už psala :-). Splnila jsem vše a i něco na víc. 
Dařilo se. Mimo jiné jsme vyrazili bruslit, upekli perníčky a z vánočních plánů máme umyté dveře a vyleštěné schody. Ty si vzali na starosti hadi. A dělali to opravdu s grácií. 

Ušila jsem panenku, kočičku a téměř obě pyžamka pro moje neteře. 
A dnes vám ukážu číču ;-). Snad se bude líbit.

Neusínám ale na vavřínech. I když dnes si můžu oddechnout, dorazila jsem i pyžamka a před sebou mám malování triček pro EM a jeden termofor..................................... 

Doma už nám krásně svítí vánoční svícen, hvězda a přede dveřmi věnec. Miluju vánoční světýlka. 
První adventní svíčku jsme taky v neděli zapálili, ikdyž jen na chvilinku. A už nyní se těšíme na tu druhou a třetí, a taky tu poslední :-) a to zcela nezjištně :-)

Mějte se moc krásně, zítra je středa, půl pracovního týdne a tak vám přeji krásný zbytek pracovního týdne

1 komentář:

Oblíbené příspěvky