úterý 4. prosince 2012

Tak jsem tvořila další tři sobí kluky.  Jeden šel zrovna do světa a další dva jsou volní................... pro strýčka příhodu.




Ráda bych vám také popřála krásný adventní čas. Já vánoce naprosto miluju, jsem jako malá holka.
Pečení cukroví, uklízení ...................... prostě všechno na tomhle měsíci je super. 
Dneska na nás přijdou čerti a náš junior je dnes uvidí poprvé, tak jsem napnutá co na ně bude říkat - aby chudinka neměl zlý sny. Já se přiznám - taky se čertů bojím a to je mi ....cet :-))) Ale dětem se tohle samozřejmě prozradit nemůže :-)). 

Takže přeji krásného mikuláše a prostě krásný předvánoční čas.
 

2 komentáře:

  1. I já se připojuji k přání příjemně strávených předvánočních,i těch vánočních svátků,užijte si čertíky a Mikuláše( mimochodem také s dcerkou absolovujeme poprvé návštěvu,a protože umí pěkně zlobit,nejspíš má trochu obavy...:-) ),nooo snad mi ji tady ještě "v podmínce" nechají,pokud slíbí nápravu :-)
    PS: Jiřinko-nááádherní sobíci-Š I K U L K A!!!
    já jsem se dala do háčkování ozdob,slíbila jsem kamarádce naháčkovat 30 kousků,tak po volných nocích tvořím-a relaxuji při tom :-) až budou hotové,vytáhnu je také na web. přeji mnoho inspirace a také času na ty naše radůstky...Jarka Trsová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, mockrát děkuji za slova chvály. Jistě také ráda juknu. Taky jsem se pustila do tvoření vánočních ozdob. Letos mě uchvátily vochomůrky a háčkované vločky :-).
      Jinak čert nám je tady nechal oba. Mareček započal s brekem jen viděl mikuláše a naše starší letos poprvé bez slziček - až jsem se divila :-).

      mějte se krásně

      Vymazat

Oblíbené příspěvky