neděle 27. listopadu 2016

A je tu zase po roce.................

první adventní svíce

V pátek jsme společně rozsvítili stromeček v Pohoří. Obě moje dětičky poprvé recitovali básničku...... ach jak já na ně byla pyšná. Je tu opět můj čas, kdy mě rozbulí naprosto všechno. Já tenhle předvánoční čas tak miluju :-)

U nás jsou už upečené perníčky, zapálená první svíčka, vytvořené věnečky na dveře, rozvěšená první světýlka, připravený adventní kalendář a hlavně vypracovaný úklizecí prosincový plán.Ten je můj nejoblíbenější.

Něco málo jsem už z něho stihla. Dnes jsem škrtla například úklid koupelny. A řeknu vám, že byl velice zajímavý. Hned na začátku jsem šlápla do kýblu s vodou, tím jsem ho celý vylila a ihned se z umývání obkladů stalo vytírání. Aneb - chcete si přidělat práci...............????

A teď už budu jen sedět, nožičky hore, nabýrat energii na další náročný týden - a že už nyní vidím, že náročný bude. Jo a dokoukat Sněženky a machry. Jen škoda, že nemám doma "vaječňák" - ten je k tomuhle filmu ze všeho nej.....

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky