neděle 20. listopadu 2016

po dlouhé době

opravdu po hodně dlouhé době jsem sedla ke stroji s úmyslem spáchat něco jiného než nějakou tu opravu či kalhoty. Poslední týdny se vůbec vracím k tvoření. 
Všechno se tak nějak hodilo do klidu, nooooo asi možná jsem se hlavně hodila do klidu já. Domů jezdím z práce o hodinku dřív a to je taky znát, o trochu víc stihnu a hlavně v klidu. 

Pomalu přemýšlím jaký vánoční úklid udělám a na který se prostě vyprdnu. Tradičně si na počátku prosince udělám seznam - kdy co uklidím - mám vždycky radost, když něco stihnu i nad rámec seznamu. A jelikož letos neplánujeme žádné velké pečení - ať už s ohledem na cukrovku tak i vlastně celkově - proč se ten týden přežírat....... bude to jistit linecké, perníčky a zdravé marokánky a možná nějaké špaldové sušenky. Na svátky jsme naplánovali tiramisu a sýrové jednohubky :-) tak to budu mít o něco jednodušší. 

Tento víkend jsem s hadama a Irenkou vyrazila na vánoční trhy na Kuks. Trochu jsme nevychytali počasí - pěkně jsme zmokli, ale i tak jsme si to užili. Bylo to moc fajn a hezké. 

Ale na čem budeme muset začít makat jsou vánoční dárky. Tradičně nemáme skoro nic. 
Ve středu se můj počítač pokusil spáchat opět sebevraždu - plány mu naštěští zhatil můj dvorní opravář - tímto ještě jednou DĚKUJI!!!!!!!!, ale taky to byla poslení kapička a už nyní píšu Ježískoj dopis o nový počítač. "Kamikadze" jak jsem ho pojmenovala nechám raději Aničce na cvičení na ICT. Asi je už pomalu na čase. 

Ale k....
 byla jsem překvapená, že byla vybraná zrovna tahle, ale o to větší radost mi to udělalo.........


Přeju všem příjemný vstup do nového posledního listopadového týdne. Já se jako každoročně na vánoční čas těším. A to tak, že jsem včera už vytáhla světýlka............... ale pššššt

 

1 komentář:

Oblíbené příspěvky