pátek 18. ledna 2013

.......................







Sedáčky jsem tvořila ještě před vánoci. Jeden je  pro Aničku, vybírala a musela mít jejími slovy :" stejný jako má teta Denka" já si představovala nějakou korunku a pod tím nápis princezna, ale plán mi nevyšel. Druhý s kohoutem je pro Marečka :-), vybrali ho taky společně s Aničkou. Je to divný, že já bych jim oběma vybrala něco jiného, co? 

Je to první pokus malování na textil. Když jsem tak po netu pokukovala, tak jsem si říkala, že to musí být hrozně složité, ale není to zas až tak hrozné, ale je pravda, že jsou to jedny z jednoduchých obrázků.

Myslím, že až na malé detaily se mi sedáčky docela povedly a když seženu zase nějaký molitan, tak si možná vytvořím na léto na ven :-), ale to se ještě uvidí. 

Mějte se krásně..........................................................

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky