středa 6. února 2013

dnes ........ středa 6.2.2013 ..................... :-)

Letos jsem se s předstihem pustila do "jarní tvorby". Pomýšlím nad nějakou velikonoční výstavou........... uvidíme. Prozatím mám přislíbenou takovou malou předváděcí akcičku. Respektive manžel bude pořádat předváděcí akci ve své prodejně a letos mi dovolil dát si tam stoleček a něco málo také předvést.................. hodný to muž, co? 
Proto vám v dalších a dalších příspěvcích budu ukazovat co jsem si prozatím připravila. 

Jako v loňském roce vsázím na tulipánky. Opět jako loňský rok, ve všech možných barvách. Jsou opravdu krásnéééé............
Prozatím mám 100 kousků, snad je to pro začátek dost..................






Mám jednoho takového malého pomocníka, s jehož pomocí všechno vzniká. Jak se může přehrabovat v knoflíkách, bavlnkách, ústřižkách tak je ve svém živlu. 
Tady ho máme kluka jednoho neposedného ................................. 

Mějte se krásně 

3 komentáře:

  1. Tedy to jsi šikulka - vyrobit stovku tulipánů a lístků - to máš pomalu manufakturu - tak Ti přeji, abys byla úspěšná i při jejich prodeji. Budu se těšít, co vyrobíš dalšího - musí to jít skoro samo, když máš takového šikovného pomocníčka. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda Zuzko, moc děkuji. Je pravda, že lístky a hlavně dutinky na stonečky je pěkně otravná práce :-).................

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jiřinko, to jsem netušila, že šiješ i stvoly - jenom než je obrátíš.....a vůbec si nedovedu přestavit, že jdou naplnit dutým vláknem....To musí být skutečná piplačka. O to jsou však tulipány hezčí. ahoj a hezký víkend. Musím se podívat, co hezkého tu vlastně máš, na tvůj blog jsem "narazila" čistě náhodnou:-) a jsem za ni moc ráda :-)Zuzana

      Vymazat

Oblíbené příspěvky