pátek 22. listopadu 2013

Krásný dobrý večer...............................

popravdě jsem moc ráda, že je už večer a tento pátek - jen tak náhodou je to poslední předadventní pátek........... končí. Ráno den začal jako každý jiný............ nechtělo se mi vstávat, ale chtě nechtě jsem musela :-(. vypravit dětičky do školy, do školky, frrrr dorazit do práce.

Manžel se rozhodl, že tento den zakončíme jinak než normálně.

Přijel, že mu není dobře a vzhledem k tomu, že za poslední měsíce ho trápil žlučníček vyrazily jsme na pohotovost a nyní spinká v nemocniční košilce s kapačkou v ruce a čeká, jestli si na něho pan doktor veme či neveme skalpel. No uvidíme zítra. 


Pro dnešek tu mám pro vás, ale i jedno splněné přání. Je to myšák pro malého Tomáška. Je to opět manžestráček s šáličkou  a protože je to pro miminko je to bez knoflíčků a všeho možného co by mohl zhamat....................


Tak jsem zvědavá, zda se bude TOMÁŠKOVI  líbit.......................

 






a jak jsem už napsala, pomalu, ale jistě se blíží pro mě moc moc oblíbený čas. Vánoce a čekání na vánoce naprosto zbožňuju. Zbožňuju je se vším co k nim patří. Ten shon, úklid, pečení. 

Jelikož jsme za poslední roky moc z cukroví co jsem napekla nesnědli, letos toho budu péci méně, o to více budu mít čas na jiné věci. 

Už jsem utvořila kupu vloček a houbiček a teď začínám tvořit dárečky pod stromeček. A protože to budou dárečky, nemůžu  je do vánoc ukázat a to mě na jednu stranu moc mrzí. Včera jsem jeden dáreček dotvořila a tak moc se mi to líbilo, že si jej budu muset udělat taky :-).

pro dnešek vám všem děkuji a mějte se moc krásně a samozřejmě přeji krásný předvánoční čas.

2 komentáře:

  1. Krásný myšák, moc povedený a přeji manželovi hodně zdaru, žlučník umí potrápit a moc, není radno si zahrávat a operaci odkládat. Z vlastní zkušenosti doporučuji, co nejdříve pryč :((... Držím pěsti... Krásné dny.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky