pátek 8. července 2016

Každý máme to své :-)

aneb každý máme svou úchylku. Ta moje se dnes ukázala v krásných jasných barvách a nádherně voněli. 
Ne že bych neměla úchylek víc, ale tahle ubližuje tak maximálně peněžence a jinak dělá potěchu oku.

Letos jsem nestihla koupit zatím žádné rostlinky, pokud pominu petrželku a libeček. A tak jsem dnešní volný den využila k pšššt "tajnému nákupu kytiček". Vybrali jsme růže, bílou šuškardu a ještě jednu kytičku, která nevím jak se jmenuje, ale je boží a už má na zahradě od loňska sestřičku :-).
Další petrželku, stevii a Anička si vybrala buxus - prý bude tvarovat :-)

A když už jsem tak chodila po zahradě a rozjímala kam s nima, rozhodla jsem se zahradu tak trochu sestříhat, protrhat, probrat. 
Pár kytiček jsem rozdala, příjemně jsem potlachala, nestihla jsem sice všechno co jsem dnes chtěla, ale byl to příjemný a v podstatě nicnedělající den. 


 Zítra to všechno doženu. Zbytek zasadit, prostříhat, něco málo práce na počítači, poklidit, vyprat, upéct nějakou buchtu............

Jóóó sladké pracovní volno :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky