neděle 14. srpna 2016

...............
poslední dva dny byli opravdu příjemně aktivní

Převozila jsem dřevo, částečně jsem poklidila jeden náš "plechosklad", večer jsme si opekli buřtíky na našem novém ohniště. Dalo mi hodně přemlouvání "pana božského", ale je doma a buřty z něho byli hmmmmm eňoňuňo :-)
 Dnešní ráno jsem si sice představovala sice trošku lenošivé, nakonec bylo hodně ranně brzké, a vyráželi jsme na houby. I Aňous trošku protestovala - jí se očička rozlepovala hodně špatně - byla snaha i o bojkot, ale nakonec jsme se nastrojili (po cestě jsme zjistili, že je hodně teplé ráno - kdo by to byl čekal :-) a vyrazili.
Na počátku to vypadalo, že nic nenajdeme - chodili jsme křížem krážem a i muchomůrky se nám vyhýbali, tak jsme se aspoň trošku fotili.
Po pár přesunech do jiného lesa se nám přeci jen podařilo něco najít - dalo to na polívečku a houbové rizoto. Našli jsme i kupu ostružin, chtěla jsem natrhat na lesní koláček, ale zbytek rodinky mi odmítal pomoct a spěchali zase dál.  


taky když jsme jeli kolem pole se zabalíkovanou slámou ....... vždycky jsem chtěla vyfotit, ale ty naše děti donutit k nějakým pózám :-)

 a po návratu nás čekal kolmo přesun na oběd k manželově babičce. Byla jsem příjemně překvapená, že na kolo sedl i můj muž ;-).
Byla to velice příjemná projížďka tam i zpět. Už teď se těším na další :-) - snad jich do zimy pár stihneme.  
A jak dopadl EM? :-)
 zlatíčko moje zdrchaný :-)
Dnešek byl opravdu velice příjemný a aktivní :-) takových víc by byla paráda. 
Teď tu sedím se sklínkou vína, nohy a vlastně celé tělo mě bolí nejen z práce, kola, ale i před chvilkou odvičené hodinky :-)

Mějte se moc krásně a přeji příjemné vkročení do předposledního týdnu prázdnin. To to uteklo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky