pátek 10. ledna 2014

Je čas...............
čas vložit jednu z věcí, které jsem si připravila pod stromeček nejen k sobě. Občas bývám............ no vlastně někdy až moc občas sobec a dělám radost i sobě, ale kdo také ne, že? 
Nechala jsem se inspirovat na http://ericcagabrielle.blogspot.cz/ polštářkama. KDyž jsem je uviděla.............byla jsem z nich paf a tak jako velice často musela jsem je zkusit. První polštářek, pro koho jsem vlastně chtěla tvořit byl pro švagrovou, každoročně ji dávám pod stromeček povlak na polštářek - je dobré říct, že jich má už slušnou řádku. Ani letos tomu tedy nebylo jinak............. Denko, tak zase za rok ;-).

Když jsem ho dodělala, přišla moje mamka a říká ........" no ten je krásný", je jasný, že v té době už jsem měla nastříháno na další dva. Pro mě a pro ni. Takže tiše doufám, že jsem polštářkama udělala radost. 







 Mě radost určitě udělal.  

Mějte se krásně

2 komentáře:

  1. Jsou opravdu přenádherné.
    Chtěla bych taky "polštářkovou" švagrovou. ☺
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Je parádní je pořád někomu dávat, sama bych jich měla, že bych nevěděla co s nima :-).

    Mějte se krásně Jiřina

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky