pondělí 23. prosince 2013

Krásný štědrý den

ráda bych všem, kteří na můj blog občas zavítají, svým blízkým i přátelům, prostě všem, které nosím v srdci popřát nádherné prožití těch nejkrásnějších svátků v roce. 
V tom následujícím roce vám přeji, aby vám přinášel v rámci možností jen ty dobré zprávy. 

Včera jsem pokukovala pro jiných blozích a opět se mi moc líbil text u Monči, která napsala

"Pokusme se v tom spěchu pozastavit a ohlédnout se, jestli bychom něco nemohli přehodnotit, poohlédněte se co dobrého vám i celé rodině tento rok přinesl...
....a jaké překážky jsme museli letos zdolat...
pamatujte, že

vše zlé je pro něco dobré

 a nic se neděje 

náhodou"
 Plně mě tento text chytil za srdce a myslím, že platí pro hodně lidí v mém okolí. Proto pro všechny, kdo tento text přečtete a zamyslíte se nad ním jako já............................ a určitě víte o kom všem nyní píšu................... je to bohužel tvrdý fakt, ale je to pravda. 
To špatné co se nám stane, nás skutečně posouvá dopředu!!!!!!!


Z celého srdce vám přeji ty nejkrásnější chvíle, který tento čas přináší.
Jiřina 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky