pondělí 9. prosince 2013

Papírové tvořeníčko

hrozně jsem chtěla hvězdu z Ikei, jenže když jsme tam na ní s mužem koukali, on mé nadšení nesdílel :-(.
Tak jsem si trošičku pohrála s papírem a už mám svoji. Nesvítí mi v ní sice světýlko, ale i tak je hezká a je moje. 

Jakpak zvládáte předvánoční čas? U nás se pořád z vesela marodí, už mám pocit, že to nevezme konce. 

Posledních pár dnů ze všech stran slyším, jak všichni pečou cukroví a já mám pořád pocit, že mám dost času, je to tak? Už asi ne, co? Asi tak jako jsem si myslela, že máme dost času na dárky a bohužel nemáme stále téměř nic. 
Nechala jsem se teda "vyhecovat" a dneska jsem si udělala první těsto ................ a to na vanilkové rohlíčky. Zítra si "vymodeluju těstíčko na linecká kolečka a jeden večer si zarelaxuju u trouby..............moc hezky řečeno, že? 

Mějte se zatím moc krásně..... vánočně




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky