pondělí 23. prosince 2013

Narozeninová...........

Před vánoci jsme stihly oslavit třetí narozeniny našeho "mazánka". 

Letos jsem vsadila na své kuchařské umění, dortík jsem si vzala do parády já, sice nevypadá jako klasický narozeninový, ale i tak splnil očekávání. 
Receptík je od Monči z kopečku a opravdu měla pravdu, když ho nazvala famózním dortíkem. 
Viděla jsem u ni i větrníčky a zkusila je také a s úspěchem. 




byl opravdu k nakousnutí :-)............................




V tuhle chvíli ještě sedím v práci, ale už se těším až bude 17hodin, já to tady zaklapnu a pošupajdím domů kuchtit dobrůtky na zítra, strojit stromeček.
Jak jsem už určitě psala, jsem až fanatický milovník vánoc a alespoň pro mě, by bez toho všeho co přináší přípravy  na den D, nebylo ono. Já to prostě zbožňuju. To šmuchlení, aby bylo všechno prostě na jedničku. Je pravda, že úklid jsem letos trošičku odflákla a vůbec z toho nemám výčitky. To že nemám vymyté radiátory a ve spižírně "ne zrovna naklizeno" mi mě nijak hlavu netíží.  

Už je to letos 8 let co můj tatínek zemřel a čím jsem starší, tím víc se mi vybavují jeho zvyky, co dělal, co měl rád. Vzpomínám na vánoce, když mi přizdoboval stromeček takovými těmi hroznými zlatými řetězy a já mu to vyčítala. Byl milovník pohádek a každé vánoce  na ně koukal s námi. Pamatuju si, když štědrovečerní večeři prodlužoval co to šlo, byl schopen si třikrát přidat salát, jen aby nás co nejvíc napínal.
Jsou to vzpomínky, které mi už nikdy nikdo neveme. 

Pro dnešek se mějte všichni moc krásně a na zítřek se krásně všichni vyspinkejme. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky