neděle 23. března 2014

Krásnou, ikdyž uplakanou neděli vám přeji......

Včerejšek jsem strávila na zahradě ve snaze udělat co nejvíce na mém novém zahradním projektu s názvem "pařník". Už jsem o něm psala, takže kdo se ke mě chodí aspoň občas koukat, tak jistě ví o čem mluvím.
Podařilo se a v pařníku už mám zaseté ředkvičky, mrkvičku a zasazený salátek, kedlubničky a poprvé zkouším i brokolici. 
Ještě je kolem mnoho práce, ale krásně se to rýsuje a až bude vše hotové, určitě se moc ráda pochlubím. 

Minulý víkend, který byl vlastně celý uplakaný jsem tvořila něco nového. Našla jsem jeden bomba zahraniční blog a paní tam měla přeeeeekrásné ptáčky. Nebyla bych to já, kdybych je prostě nemohla zkusit. Je pravda, že u stroje poslední dobou moc času netrávím, trávila jsem čas pletením ponožek, kterým jsem naprosto propadla (s těmi se taky dobudoucna pochlubím).
Ale ten čásek strávený u stroje byl příjemný. Střih jsem zpatlala jak se dalo a dneska tvořím dál, ještě poupravuji, aby to bylo opravdu jak já říkám ECHT. 
Ale i tak vám ráda ukážu první kousky. 





 
Loučím se s vámi a přeji krásný zbytek prolenošené neděle

2 komentáře:

Oblíbené příspěvky