čtvrtek 27. března 2014

Zamotaná.......

mimo šití, pletení, háčkování, vyšívání a bůh ví čeho ještě co já prostě musím zkusit i moc ráda peču. Pekárně jsem propadla asi před dvěma lety a nyní prostě zbožňuju domácí houstičky,  bagetky jasně, že i domácí chleba - nejvíc mi asi chutná bramborový, buchty, koláče........ 

Nyní jsem se konečně dopracovala k upečení mé první vánočky. Můj malý pomocník nesměl samozdřejmě chybět. Pekárna za mě udělala hnětací práci a po vykynutí jsem se přesunula k pracovní desce. Vedle sebe rozevřela počítač  a dala jsem se do pletení podle videonávodu. Nevěřily by jste, ale já si málem zamotala ruce. Paní na mě byla tak rychlá, že jsem stihla tak možná prvních pár vteřin. No, takže takhle moje vánočka možná nebyla až tak krásná, ale chutnala hmmmmmmmmmmm, dokonale a s odpoledním kafíčkem, no prostě bezkonkurenční.
Mým dalším úkolem bude............................ nacvičit pletení vánočky aniž bych si zamotala ruce ;-).

Mějte se krásně, přežijte pátek a o víkendu bude snad zase krásně.







 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky