pátek 12. září 2014

KRÁSNÝ DEN,

pro dnešní den - změna vzhledu blogu. Nejdřív jsem si myslela, že si založím blog nový, protože když jsem ho před čtyřmi lety zakládala, chtěla jsem vkládat jen panenky, ale jak čas plyne, na tvoření zas až tak moc času nemám a je pravda, že ke stroji a k šití panenek jsem nesedla ani nepamatuju. Od jara jsem trávila čas na zahradě, ale to už bude za chvilku minulostí, léto už asi definitivně odešlo a já zase k něčemu zasednu.  
Né, že bych vysloveně nic nedělala, jen to nebyli zrovna kousky k focení - no pouďte, záplaty a zašívaná kolena............... to není věc, o kterou by jste stály. 

ale jo, mám chuť ušít si zase nějakou tu postavičku. BUDU SE SNAŽIT VÁM ZASE NĚCO UKÁZAT. 

Ale jak jsem napsala, už to není jen o těch panenkách, tak jsem i blog pojala trošku jinak. Adresu jsem mu ponechala, ale jinak ho pojmenovala jinak.

Mějte se moc krásně a těším se 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky