úterý 15. července 2014

Krásné prázdniny..............

 

vím, už jsou dávno v plném proudu, ale já nějak nestíhám, ale od zítřka bych si měla začít užívat takového nějakého volna. 
Taky nám nejde doma internet (sousedům poněkud přerostla třešeň a zamezila našemu signálu dojít tam kam má), takže není moc času na vkládání příspěvků a v práci se to moc nesluší :-). 
I našemu malému nastali  první prázdniny ........ on to tedy nese docela špatně, pořád by chtěl do školky a těžku mu to vysvětlovat, že prázdniny mají nyní už všichni.

Jen kdyby to počasíčko bylo stále na koupání - je mi jasný, že kdyby bylo zase až moc dlouho teplo, tak budu chtít zase chladno - počasí se nám nezavděčí - je to jako s lidmi. 

Předminulý víkend jsem se vrhla do týpíí. Nechala jsem se samozřejmě inspirovat z jiných blogů. Řeknu vám, to omotávání byla docela fuška. S přestávkama na vaření obědu, obstarání křičících dětí mi to zabralo celý den. 
Spálila jsem se u toho od sluníčka, ale s výsledkem jsem celkem spokojená. 
Až tedy na jeden malý detail - po manželoj jsem chtěla bambusové tyče, ty nesehnal, tak že mi přiveze jinou silnější kulatinu nebo nějaké pevnější laťky - nakonec nedovezl ani to, ale obyč větve, které sebral po cestě domů. Než jsem začala omotávat mělo týpí opravdu tvar týpí, ale jak jsem začala mírně stahovat, tak se to začalo tak nějak "paskvilovatět".  Spíš než jako týpí vypadá jako clona proti sluníčku - aspoň něco. No příští rok to zkusím znovu a už s lepším materiálem. 












No mějte se moc krásně, užívejte léta - o víkendu by mělo být prý krásně teplíčko a já slíbila dětem, že je vyvezu na koupaliště. Je to pro mě sebezapření, protože já se na veřejnosti ze zásady moc v plavkách neukazuju, takže musíme tak daleko, kde mě nikdo nezná :-)

Mějte se papá

2 komentáře:

  1. Pane jo, takové týpí jsem ještě neviděla, je fakt skvělé! A nádherně barevné a veselé:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky