středa 2. července 2014

Levandulová..................




do letošního roku jsem se jimi pouze kochala, voněla k nim, pomáhala jim růst očima. Letos jsem se rozhodla, že je využiju k něčemu moc dobrému. 
Už loni jsem někde našla recept na levandulový med a sirupek. Med jsem nikdy nedělala a skutečně mě překvapilo, že je to velice jednoduché. Prakticky stejný postup jako u sirupu. 

Ikdyž s těžkým srdcem, ale nadšeným výrazem jsem se dala do stříhání a druhý den už jsem měla dobrotu hotovou. 
Můžu říct, že mě opravdu překvapilo jak med i sirup krásně voní po levanduli a med  - no to je famózní věc. 
Kupu let si sladím čaj i kávu umělým sladidlem a už mnoho lidí mě od toho zrazovalo, ale je pravda, že kávu s klasickým cukrem si dám zcela vyjímečně a ani mi nechutná a neslazené kafe pít denně? to už vůbec - to si dám skutečně jen jednou za čas. 
Jednou přijel manžel a říkal mi, že u někoho dostal kafe slazené medem a že to bylo výborný, ale když jsem to zkusila, nijak mě to neoslovilo. Kafe s levandulovým medem je úplně něco jiného než s klasickým. Prostě mě to dostalo. 










"MĚJTE SE MOC KRÁSNĚ A UŽÍVEJTE PRÁZDNIN. SNAD SE ZAS VRÁTÍ TEPLÍČKO A BUDEME SE RÁCHAT V BAZÉNU"

JIŘINA 

1 komentář:

  1. Sladit kafe medem mě fakt ještě nenapadlo ..... umělým sladidlem jo, ale to se nedalo pít:-))) Navíc jsem zjistila, že jsem na něj alergická:-)

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky