úterý 15. července 2014

Mňamka....
taky jsem před pár dny po dlouhé době pekla něco dobrého. 
Né že bych jinak nepekla, peču moc ráda, ale posledních 28 DNŮ jsem se snažila stravovat trošičku jinak. Byla mi doporučena kniha Zhubněte jednou provždy - Antónia Mačingová. Když jsem poprvé nahlížela do knihy co bych měla jíst, tak jsem si moc šancí nedávala, ale mile mě to překvapilo. Je pravda, né úplně všechno mi chutnalo, ale ochutnala jsem věci, které bych asi za normálních podmínek neochutnala. Kniha se jmenuje Zhubněte jednou provždy - je pravda, zhubnout nějaké to kilo je příjemné - mě se to taky trošičku podařilo, ale já do toho šla hlavně proto, že mi bylo řečeno, že se mi upraví "chod v těle" :-) nevím jak to přesně napsat. 
A opravdu se upravil.  

Ale je pravda, že o knize jsem ani tak psát nechtěla jako jsem chtěla psát o pečené dobrotě. Mám moc ráda, klasické koláče s drobenkou. Doma jsem v mističce měla trochu rybízu a josty a protože já je v čerstvém stavu moc nemusím a Mára už si mističky taky moc nevšímal, udělala jsem tuhle klasiku. 
A byla to fakt mňamka :-)








Mňam, mňam

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky