čtvrtek 16. října 2014

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

Je pršavo, zamračeno............................ zkrátka ošklivo. 
Takový způsob podzimu ráda nemám, přináší nemoce, pochmurnou náladu a to je "deprimující". I teď když kouknu z okna tak prší, je to takové to počásko zalehnout doma do postele nebo se zachumlat v teplých ponožkách na křesle u krbu. 
Jenže - jak já se znám, když bych měla chvilku na to zachumlání, půjdu dělat zase něco jiného. Já si prostě tu chvilku na to nicnedělání najít neumím. Musím se pořád za něčím honit, vždyť zrovna teď musím zamést, utřít stolek, udělat večeři a dotoho já nevím co, plést a dělat spoustu jiných kravinek a pak tiše závidím těm, kteří si ten čas najdou. Například už nějaký ten pátek si říkám, že si večer lehnu do vany, dám si horkou vodu, zapálím svíčku a bude tam ležet - aspoň půl hodinky, ale jen ležet.................. naposledy jsem to udělala 13. prosince roku 2010. Den předtím, než se narodil Mareček :-). 

No a protože jsem si opět nenašla chvilku na to nicnedělání a dětem jsem slíbila nahřívací polštářky z lněného semínka - které jsem koupila už před více jak půl rokem - dala jsem se konečně do práce. 
Z obrázků, kterými mám zasekaný celý počítač jsem dala zlatíčkům vybrat co by kdo chtěl a tak tedy vznikla kočička a mimoň. 
Jsou to opět moje milované reci věci - manželův svetr - do kterého nenávratně přibral :-) (on mi tedy tvrdí, že nějak špatně peru, protože se mu scvrkává všechno co má ve skříni  :-)). Já bych spíš řekla, že om nějak špatně ž..e :-). tuhle jsem viděla jeden příspěvek na tohle téma a moc mě pobavil.

 a matroš na mimoně jsem našla v sekáči. Další super svetr.
No a když byla práce hotova, byl akorát večer. Šup s nima do mikrovlnky a světe div se, ono se to opravdu nahřálo a bylo to moc příjemné a teplotu to udrží několik hodin. 

Mějte se pro dnešní den moc krásně  a já se už těším až si doma obleču teplé ponožky a dám si teplé kafíčko a budu snít o nicnedělání ;-)
 Krásné odpoledne Jiřina 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky