pondělí 27. října 2014

I JÁ MÁM TAKOVÉ MALÉ PRÁZDNINY - TAKOVÝ STÁTNÍ SVÁTEČEK :-)

Děti mají prázdniny a jsou od včerejšího večera u babičky. Bylo příjemné vracet se domů ze cvičení a vědět, že nemusím nikoho honit do postele, ikdyž tam už měli dávno být.
Večer jen pro sebe samu, krásná věc. Manžel byl na pracovní cestě takže jsem se vracela do prázdného domu s myšlenkou na to, že se osprchuju, dám si opravdu jen něco lehkého na zub, vínečko......... v tichosti a klidu strávím večer. 
Bylo to fakt bomba...............
Jinak své děti moc miluju, ale člověk si musí alespoň občas odpočnout. Už nevím na jaké blogu jsem viděla citát a moc se mi líbil, tak 

A protože je babička tak hodná, že si je u sebe nechá ještě dvě noci, doufám, že načerpám pořádný ranec energie. 

Naplánovala jsem si dnešní odpoledne:  přijet z práce, složit prádlo, upéct k večeři ciabatu a pak už nic, jen užívat a nasávat energii :-). Trošičku jsem se od plánu odchýlila, ale v tuhle chvíli už jen odpočívám. No odpočívám - mírně se nám už doma rozběhl internet, ale opravdu jen mírně - fotky nahrávám už hodinu :-(, já se ale nevzdám - vžďyť vlastně nic jiného už na práci dnes nemám - všechno odkládám až na zítra........................

Už pár dnů jsem se chystala na Masové koule v kečupovém kabátku, jeden z mnoha receptů od Monči z kopečka, které mě prostě uchvátili. 
Tak přesně ty jsem si včera přichystala, odpoledne upekla ciabatku a večeře je hotová. 



ciabatu jsem udělala s olivama a byla opravdu hmmmmmmm famoźní. Ještě se z ní kouřilo, když jsem krájela. 

no a pak jsem už jen nandala na talíř a celý to slupla :-). Jasně, že ne celý pekáč................. v podstatě jsem jen ochutnala. Snažím se o nějaké to hubnutí, takže bylo víc ciabaty než "kouliček s omáčkou" ;-)  (zní to divně takhle napsaný, že jo? :-))


 a protože jsem zůstla doma sama, ikdyž jsem to plánovala trochu jinak - zapálila jsem si svíčky a užila si svíčkové večerní atmosféry. 
Můj muž je jeden z těch co když vidí svíčku, musí ji okamžitě sfouknout. Jediné co ho omlouvá, je to, že se bojí abychom nevyhořeli, ale já mám světýlka svíček tak ráda.......................

Už si i pohrávám s myšlenkou vyndat světýlka na okna - nejsou to taková ta klasická vánoční, jeden rok jsem je vůbec nesundala, měli jsme je po celý rok a když jsme pak v létě grilovali, zapla jsem je a krásně nám osvětlovali terásku, která nám navazuje na dům.




Tak i vám přeju krásný večer s někým vám srdci blízkým a užijte si zítřejší volný sváteční den . PRÝ MÁ BÝT KRÁSNĚ - JUCHŮ

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky