čtvrtek 2. října 2014


Po hodně dlouhé době....................
V minulém týdnu zmohla nemoc mě, tento týden Aničku a dneska mi začíná marodit Mareček......... Nemoc si nás vybrala za nejlepší adepty. 
Ale protože se mi v mailech nahromadila spousta práce, musela jsem aspoň na dopoledne do práce, aby se na mou hlavu nesesypali všichni reklamující zákazníci :-).

a protože bylo trochu času, sedla jsem ke stroji.......
 
Poslední dny zasedám častěji ke stroji……………….. počínaje podzimním polštářkem , fleesovýma teplákama pro děti, zkracování rukávů a dalšíma záplatama konče, ale našla jsem si čas na jedno přání. Ještě abych si ten čas nenašla, co?

Pokaždé mi dělá moc dobře, když věc předávám a vidím tu radost v očích. Tu radost jestli  jsem špatně neviděla, jsem viděla i tentokrát. 

Představuji vám dalšího strašáka z mé "dílny"





Mějte se krásně a buďte zdraví jako rybky ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky