pátek 1. dubna 2016

Víkend je tu.......
Dnešní den začal chystáním výstavy a myslím, že to dopadlo poměrně dobře. 

Nyní se ale už cítím jak "zpráskaný pes". 
Tenhle týden byl opět poněkud náročnější. Pracovně, zdravotně, úrazově......... prostě se nám velice daří. 
Nejen, že Anička má berličky, ale ve středu jsme jezdili kvůli krvácení z nosu a já si pak málem uřízla prstík............... řeknu vám, že když se daří tak se daří. Teď tu cvakám s pořádnou bambulí na levém ukazováku :-). 

No jo no

Ale k mé "aranžádě". Jsem ráda, že to mám za sebou, samozřejmě v dobrém. Dala jsem tam vše co jsem chtěla (až na dvě věcičky, které jsem si nestihla vypůjčit) a vše vypadalo v rámci možností dobře. Už nic nevemu zpátky a  už nad tím nemusím přemýšlet. (trochu na škody byly dírky z původní výstavy, ale s tím se bohužel moc dělat nedalo)
 A co zítra? zítra dopoledne do práce, po práci pro děťátka k babičce a odpoledne hurá na zahradu :-). 
První posekání (snad s novou sekačkou), vertikutaci a od pondělí tu máme na zahradě takový ty starý pískovcový sloupy, takže je zapotřebí je zakopat na ty správná místa :-). 
Už to začlo :-)))))) ale taky se těším na kafíčko na terase, protože to jsem si letos ještě teda nedala. 

 Mějte se moc krásně hlavně zdravě a bezúrazově. 
Jiřina 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky