úterý 29. března 2016

......... taky někdy přemýšlíte o životě? ..............
 Poslední dny, týdny mi moc prostoru o takovém přemýšlení sice nezbývá, jsem ráda, že pobýrám běžné všední věci a starosti, ale teď tak sedím v posteli  s počítačem na klíně, vedle mě spokojeně odchrupuje manžel a já ještě dorazila něco málo z pracovních povinností dne - tím myslím, práce na počítači.

Víte jsem člověk, který nekouká na zprávy, věci o kterých jsou každý den zprávy na kolika programech...... tří? pěti? jdou tak nějak kolem mě. Vím, že když budu chtít něco vědět, můžu se zeptat muže a ten má narozdíl ode mě o všem přehled. 
Nesleduju je proto, protože................... nechci se stresovat věcmi okolo? JO. Myslím, že naše životy nám přináší mnohdy takové starosti, že nějaké autonehody, a slovní pře politiků a vše okolo .............. mě asi nezajímají. Beru dny tak jak plynou a jo, jasně že sním, plánuju............... o tom by život nebyl nebo jo? 

Nevím poslední (hlavně pracovní) dny, kde mi hlava stojí a když se podívám na hodiny a vidím téměř deset večer a já si říkám, ježiši............ ráno jsem vstala před šestou, práce - hodně práce, za den (já která všude hlásám - jíst aspoň pětkrát denně) jsem stihla sníst dva kousky mazance a večeře naštěstí jistila zeleninový salát a grilované maso z víkendu, přes den jsem si odskočila do HK k lékaři s Aňous (dostali jsme aspoň částečně dobré zprávy, ale stále nezbývá než čekat, co se z toho našeho kolene vyklube ;-)  ), pak zas do práce, pak honem domů, kde už čekali děti........................... no řeknu, že tenhle denní rituál - není ten správný šálek kafe, který bych si přestavovala. 
V hlavě vzduchoprázdno a lidé a objednané zboží mi tak nějak splývají :-)
Tak hrozně bych chtěla vkládat články o vaření a tvoření....... o životě, ale nějak nestíhám vše, natož to fotit. 

Nevím ani kam jsem tímhle článkem chtěla zamířit, ale asi jsem chtěla napsat jak své blízké miluju až snad k zbláznění. Jo, je to správné, ale to když s nimi něco je, mě se svýrá srdce úzkostí, protože já zkrátka nesnáším, když jsem bezmocná.................. a poslední měsíce z toho nějak nevycházím. A jen doufám, že se nám nebude opakovat rok 2013, který pro nás nebyl jedním z těch nejlepších. 

Chjo,chjo........

Ale dneska jsme si s Aničkou udělali radost ............................ a uvidíme, jestli bude čásek a pochlubíme se..................... ;-). Radost je zapotřebí si dělat......... to je jeden z bomba receptů na vypuštění páry (teda aspoň pro mě:-) )................................ 
ANEBO, JAK VYPOUŠTÍTE PÁRU VY? MÁTE NĚJAKÝ RECEPT NA POŘÁDNEJ RESTART? NEBO RESET?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky