úterý 8. března 2016

A zase ten sníh.................... a já si tak přála aby už bylo jaro. 

A dnes padalo, padalo a padalo. V neděli jsem stříhala víno a obcházela zahradu a sledovala kde všude lezou tulipány, obdivovala těch našich pár sněženek a dnes mi stěrače nebrali sníh.....
Já si už v hlavě plánuju jarní "outfity" a dnes abych vytáhla sněhule................. no není to k vzteku? 

 Jaro, jaro kde jsi? :-(
To počasí mi fakt nejde pod nos. 

O víkendu jsem chytila pod taktovkou uzdravující se maminky chuť k šití a tak jsem tvořila a vymýšlela, co by se dalo na výstavu ještě stihnout, zplácat.
A tak jsem plácala a šila a šila a plácala a vznikla
Nevím jestli musím psát záměr........ :-) třeba děti na ni koukali, jakoby nepoznali

Jasný.....................je  to princezna na hrášku (i hrášek má)  :-)

Posledních pár dnů je takových hekticky uspěchaných. Nevím - otočím se a z pondělí je najednou pátek a o uplynutí víkendu ani nemluvím. Ale i tak mám přes všechno pocit, že je všechno fajn...................... a to je fajn, nemyslíte? je to prostě tak jak to být má :-). (jasný, nechápete, ale to je jedno :-))) )

Jóóó a ještě jednu věc jsem minulý týden dorazila, odeslala jsem článek do dka zpravodaje - tak teď už jen doufám, že jej otisknou tak jak byl - protože to jsem já :-).


A teď mě už jen napadlo asi trochu suchý rozlučpozdrav...... :-) páček středáček
 

1 komentář:

Oblíbené příspěvky