sobota 27. února 2016

Ráno to vypadalo na krásný předjarní den  a nakonec je pěkně zima a pošmourno.Chtěli jsme jít na prochajdu, ale teď se nám už nějak moc nechce.
Dopoledne jsem teda místo prochajdy zasedla ke stroji, trochu jsem zkracovala, trochu zašívala a taky .................. výstava se blíží takže taky trochu andílkovala.............
Už z toho začínám mít hlavu, nějak se mi na to nechce nějak myslet, ale měla bych konečně odeslat článek o sobě, o kterém možná asi nejsem až tak moc přesvědčená, ale mám pocit, že nic lepšího už asi nevymyslím, musím dát do kupy všechny panenky co tam chci vystavovat a taky musím vymyslet název výstavy. Původně jsem si myslela "VZDUCHOPRÁZDNO" ale je pravda, že to zase nevystihuje v podstatě to o čem ta výstava bude :-(. 
Potřebovala bych na čtrnáct dní půjčit tvůrčího ducha........................ nemá někdo na výpůjčku? 
Musím se domluvit, kdy naaranžovat........................ nějak mi to ale poslední dny hlava nebere....

 ............................... že to bude už tou dlouhou zimou nezimou........................ potřebuju to na něco či někoho hodit :-)

Na dnešní večeři jsem naplánovala snad všemi dětmi milované jídlo :-) - hranolky a obalovaný sýr................. hmmm i já si s chutí dám (vím, že bych neměla, ale ....dieta - nedieta..... zítra se snad dostanu na cvičení tak si tam dám pěkně do těla)




Hmmm právě mi přiběhlo mladší hádě, že na tu procházku chce...........tak mi asi nic jiného nezbyde. 
už se těším až budu zpátky, zatopím v krbu a šupky dupky na smažáka :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky