čtvrtek 11. února 2016

ÁÁÁÁchhhhhhhhh
o čem dnes? ne dnes ne o únavě, stresu.................... a všem možném o čem jsem asi poslední týdny psala......
Tento týden jsem měla díky jedné osobě "vyražený dech" ( probůh ne doslova :-) )
Navštívila mě jedna paní a nabídla mi vystavovat mé věci.................. Z počátku jsem měla chuť zavrtět hlavou - přeci jen, poslední dny je toho víc než dost, ale po řádném vylíčení oč jde................ jsem prostě kývla. 
V podstatě ani o nic nejde - prostě hodím svoje věci do vytrínek a tam si budou hovět celý měsíc. Třešnička na dortu je - musím vymyslet téma mé výstavy a něco o sobě napsat :-). TO BUDE TEPRVE MAZEC :-)))
Hrozně mě hřeje u srdce, že si vybrali mě :-) a protože nevím kdo o mě paní řekl............................. děkuji té anonymní dušince. 

A taky předem děkuju všem které jsem požádala o zapůjčení věcí, které jsem pro ně šila :-) - jsem velkým dlužíkem. 
Přiznám se, že hned ten večer jsem brouzdala a přemýšlela jakou novinku bych mohla udělat - poslední moje nová byla paní "pinnochiová"  a možná bych i restart u stroje potřebovala, tak třeba překvapím sama sebe. 

Tohle byla opravdu poslední dobou věc, která mě neskutečně povznesla, povzbudila, nabudila...... a ještě jednou a předem za to moc děkuju :-) 

1 komentář:

  1. Jiřinko, tak tohle je myslím na gratulaci. Úspěšnou výstavu přeji. M.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky