čtvrtek 4. února 2016

Poslední dobou bych tak hrozně chtěla něco psát, ale pak si říkám, jestli by to někdo četl a hlavně..... mám pocit, že by to znělo jako stížnosti, ale to tak skutečně není myšleno
Hlavou mi pádí myšlenky - hlavně o současnoti a budoucnosti............... co a jak bude......... ze současné situace mám radost, ale přináší i obavy. Je to můj životní projekt, který jsem chtěla již několik let, ale v hlavě mám i chaos, jak to budu zvládat?????? Bojím se, že to bude na úkor toho co mám ráda a to by bylo šílené!!!!!!!! To co dělám mě baví a jak, ale na druhou stranu se bojím. Už nyní mám mnohdy večer pocit, že lezu po čtyřech - hlavně tento týden. 
Do toho všeho omarodil "pan božský :-)"- no je chlapský kašlík a chřipka, která ho dokonce zahnala k doktoroj, ale řeknu vám............................ nemocný chlap je vážně mazec. Pamatuju si, že mi kdysi posílal odkaz, kde psali, že američtí vědci skutečně prokázali, že muži mají (nebo prožívají :-) ) chřipku skutečně hůř........................ :-) ale zjistili to vědci ne vědkyně ;-) a takže poslouchat muže jak třetí den áhá................ ale nechci být až tak zlá, přeci jen - miluju ho - ať je mu lépe  - a pak bude lépe i nám ;-)

Ale víte co si nyní přeji asi ze všeho nejvíce? teplejší počasí. Je pravda, že jsem na zimu jako takovou zanevřela už o vánocích, kdy jsme všichni marodili a vlastně si ty vánoční svátky jako takové neužili a teď .......si to přeji o to víc. Schodit bundu, zimní boty, teplé svetry a roláky a moct si na sebe natáhnout jen triko s dlouhým rukávem, svetřík, kabátek.......... prostě nenosit každý den jen džíny a nějaký ten svetr či mikinu.
Osm hodin denně v práci v cca deseti stupních to není na nic lehkého ani na botky, co jsem si koupila na podzim spíše to jistý "icebugy" do mínus třicítky a nové hucky, které jsem si pořídila tento týden, protože ty předchozí koupené v listopadu se mi rozpadli již v prosinci a čekají na dovezení k reklamaci, ale i přesto, že hucky miluju a neuklízím je ani v létě................... už bych je nejraději nepotřebovala. 

O víkendu jsem se po takových těch povinných pracech odreagovala a dala se do malování. Ne do omalovánek pro dospělé, které jsem si nadělila pod stromeček, ale dala jsem se konečně do pomalování triček a protože jsem si všimla, že jsou nyní v kurzu mickey a minie................................
 Aničku jsem musela trošku přemlouvat a teď ho z ní nemůžu sundat :-). Už jako malá jsem milovala omalovánky, pamatuju si, že když jsme byla nemocná nedělala jsem snad nic jiného a u tohodle jsem si fakticky hlavu vyčistila a ještě udělají háďata parádu.
Hmmmmm dá se to číst? asi ne, co......ale i tak - mám pocit, že to napsat musím :-)

Mějte se moc krásně (ikdyž je venku zima a já zítra zas obuju hucky a navlíknu svetr :-) )
a v sobotu? se chystám na další mugcake - tentokrát čokoládový........................hmmmmm ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky