čtvrtek 28. ledna 2016

óóóóóó o čem já bych tak měla dneska psát? 

O tom, že jsem dnes posnídala výborné vločky s datlema, oříškama, javorovým sirupem a kiwi? nebo o tom, že jsem snad poprvé včera po cvičení NIC nejedla? (opravdu ne, ikdyž to mě samotnou velice udivuje), o tom, že dnešní odpoledne po ukončení pracovního procesu zdá se mi poněkud dlouhé????????
Poslední tři dny si připadám zapřažená do procesu "dostatečně" :-), ale asi mě to na jednu stranu baví - člověk má pocit, že k něčemu je, že něco dělá, že je užitečný.......... prostě ŽE JE!!!!!!! bude to chtít nějaký zaručený životabudič, ale věřím........................půjde to.

Anebo že bych dnešní článek věnovala .................................... oooooo té mé malé šikovné dcerušce????? :-)
Od rána po cestě autem a celý den v práci jsem poslouchala jen a jen o vysvědčení. Nepamatuju si, že by se kdy takhle pololetní vysvědčení prožívalo....................
Ale, od půl jedné jsem dojatá, jak ta nejpyšnější maminka na světě. Moje dceruška má zase samé.................. nevím po kom z nás dvou to má........ musí to mít přes nějaké koleno.............. je to prostě můj lajdácký chytrolín :-)
Ještě včera, když jsem přijela ze cvičení a s brekem s rozbitým kružítkem jsme dělali zapomenutý úkol-neúkol z geometrie......................................... říkala jsem si, jak ta holka může být zároveň takový lajdák ale mít tak dobrou pamět a tak dobré známky.
Jo je to prostě ................................................ŠIKULA  a já jsem na ní neskutečně PYŠNÁ. 

A máme domluvu - je pravda, že tak trochu ji vymyslela "teta Denka" - kořeny má u jejího staršího syna........... ale to třeba někdy jindy :-), ale slíbila jsem jí, že pokud do páté třídy nedostane žádnou pětku, ale i v opačném případě, když první pětku dostane až v páté třídě - uspořádáme pětkovou párty :-) - je to fér, ne?  dneska vymýšlela, z jakého předmětu to bude asi si nezkazila průměr :-) jak roztomilé.


 Musím říct, že mě kolikrát až děsí jak mě jejich úspěchy ač třeba jen malinké dojmou. K slzám. Ale co, jsou to slzy radosti, pýchy, štěstí................ za ně, protože kdyby jste jí dneska slyšeli jak mi se štěstím v hlase říká, MAMI, MÁM SAMÝ  a to opakovala ještě při večeři.
Přeji si, aby jí ta vůle dosáhnout úspěchu a radost z nich zústala až do ................. nekonečna věků :-)


Tak co? o čem ten dnešní "článek" byl? 
a propóóó včerejší pocvičební nejedení dnes naopak zajídám čili brambůrkama s limetou - ani mužovi jsem nenechala :-(



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky