čtvrtek 21. ledna 2016

Juchůůůůůů
je doma :-). Byl to opravdu dlouhý téměř měsíc. Měsíc bez mého společníka. Vím, teď to vypadá, že jsem na počítači závislá, ale není to tak. Svýho Della já používám hlavně k práci a poslední tři týdny jsem se dělila v práci o manželův počítač a takový ten pidi, co z něho uděláte i tablet. Hrozná práce :-( věřte mi.
Z toho plyne, že jsem se počítačové technice skutečně snažila vyhýbat, takže jsem dělala co se dalo. Poslední dny se moje oblíbenou prací stalo vyhrnovat sníh a že máme prostor kolem firmy dostatečně velký :-)
 Dnes je pro mě super večer. Je doma a já jsem ouuuuuuu šťastná. A tiše doufám, že bude vše už zase jen fajn.

A co jsme dělali za posledních pár dní? Příspěvky byli nyní opravdu ojedinělé, naposledy jsem psala jak se chystáme na ples a já po hodně dlouhé době cvičit..........................dělali jsme moc věcí a zároveň skoro nic. Tento týden jedeme už opravdu naplno - myslím tím koníčky, škola, školka, práce.......... a já se po večer i tak trochu pořád flinkám. Vzala jsem do ruky sice háček a kordonetku a počala háčkovat srdíčka - která mi už dávno došla, ale moc to nepřeháním. Nějak jsem si na to nicnedělání a jen tak lelkování zvykla.

I cvičit jsem jak jsem psala byla a začínám se cítit opět po dlouhé době "ve formě" (no uvidíme zítra až začnou bolet svaly ze včera) - bylo to opravdu výživné cvičení - stejně jako to předchozí. Ale to to je právě ono - co s cvičením, po kterém vás vůbec nic nebolí ;-). Váha se taky pomalinku vrací tam kam má a tak je vlastně tak nějak všechno fajn. 

No a zítra je tu zase pátek - nějak ten týden utekl, ale za to se asi ani moc nezlobím. Tento týden mi přišla objednaná kniha receptů a já se těším, že si ke snídani udělám jeden z mnoha receptíků, který se mi tam opravdu moc zamlouvá. 
Nebojte, pokud bude stát za to určitě se moc ráda podělím ;-). 

Mějte se moc krásně a krásný pátek - a ještě krásnější víkend................. Jiřina
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky