pondělí 4. ledna 2016

O tom, jaké jsme prožili Vánoce, co jsme dělali a nedělali 

Co jsme dělali a nedělali? 
Jedli jsme, pili jsme, marodili a to především.  



Řeknu vám, že těšit se, se skutečně moc nevyplácí. Tak jsem se těšila, že si svátky super užijeme.......a jak to bývá nastal opak. 

Moje nálada je v tuhle chvíli  pod bodem mrazu. Pár dnů po štědrém dni jsme začali marodit už naprosto všichni a návštěvy u doktora a probdělé noci nebrali konce. Vědomi, že svým dětem nemůžu pomoci, je snad to nejhorší. 
Paní nemoc se nás tentokrát nechtěla pustit. Den po dni a noc po noci a žádné zlepšení. V sobotu nás bezmoc dohnala na pohotovost, kde Aňous vykoledovala antibiotika a dnes je dostal i Mareček.  

Takže volného ejchuchů moc nebylo. A že se přiznám, že mě to i mrzelo. Je pravda, jedno opravdu veliké plus to mělo - byli jsme spolu a to se tak často nestává a nezabili jsme se ;-). 

Nikdo nás nenavštívil a i my stihli jen tři návštěvy a tak pod naším stromečkem ještě leží nějaký ten zabalený dárek. Silvestrovskou noc jsme slíbili dětem i s petardami a večírkem taky na jindy. 
Ale abych si jen nestěžovala  a neremcala pod stromečkem byla radost veliká, každý jsme tam našel něco co udělalo radost. 

Teď právě osazenstvo domu odpočívá po obědě a tak jsem taky zalezla do peřin a cvakám tu na iPodu příspěvek. Řeknu vám mazec.............Jenže mi nic jiného momentálně nezbývá - vypadá to, že se se mnou navždy rozloučil můj Pctač a to snáším taky velice špatně.  Z ničeho nic se nechce probudit. Nezbývá nic než čekat, zda s nim něco odborníci neudělají, ale už to růžově nevidím. Když si vzpomenu jak jsem na něj nadávala, když jsem ho dostala................ Hmmmm


No jo, mějte se moc krásně a já si asi budu muset nasadit nějaké růžové brýle, abych ty následující dny viděla aspoň trochu v lepších barvách :-((. Jsem momentálně naprosto beznadějný případ. 

Papá.........

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky