pondělí 25. ledna 2016

Před a po

Krásné pondělí, přeji všem. 
Vykročili jste do dnešního dne pravou? Pro mě je dnes tak trochu zvláštní den. Mám pocit, jako kdybych začínala novou etapu svého života. Se stejným chlapem, s našimi dětmi................ ale i tak nová etapa. Přeji si, aby vše bylo lepší než poslední roky. Neee nebojte se, neměla jsem se až tak špatně, ostatně kdo mě sleduje, tak to ví. Ale o co jde si nechám pro sebe - budu trochu tajemná, protože to nechci zakřiknout. 
Jo, proč vám to tu teď píšu, když vám to nechci říct, co? Protože to prostě musím aspoň trošičku někam pustit a tohle je vlastně můj deníček. Prostě budu tajemná jak hrad v Karpatech. 
A propó, co víkend? 
Já si ho s dětma užila tak nějak v pohodě a to je hlavní. Lenošila jsem, ale i uklízela........... večer jsme pokoukali s babi na telku, v neděli stihli návštěvu, já zacvičit....... 
O tom, že mám ráda dlouhé víkendové snídaně jsem tu už psala. A že ikdyž jsou většinou osamocené (děti jsou najedené rychlostí blesku) a manžel je většinou o víkendu na cestách - miluju je i tak. 
A z nové kuchařky jsem si udělala výbornou teploučkou snídani. 
A to MUGCAKE. Lze dělat v různých variantách a ta co jsem zkusila, byla výborná. Ještě se těším na super čokoládový - snad dopadne příští víkend. 
NO, když tak koukám na ty fotečky, zas až tak chutně to možná nevypadá, ale věřte, že je. Původní recept byl doplněn borůvkami, ale ty doma nebyli, tak jsem využila kaki. A složení? vločky, vajíčko, banán, prášek do pečiva, voda. Na minutu do mikrovlnky a je to. A opravdu zahřeje bříško - v bříšku jako v pokojíčku ;-)

Tímto se loučím a přeji všem celý příjemný  týden. 
A co? už se těšíte na jaro? Já už teda jo :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky