sobota 9. ledna 2016

Sobota a snad poslední dny marodění............
Týden jsme prokašlali, prosmrkali, ale i prozvraceli.........nic příjemného. Už jsem si říkala, že se z toho ani nevyhrabeme. Nevím co nás to popadlo. K doktorovi to dohnalo i mě, ale po krevních testech a poslechu mi bylo řečeno........nic vám není. :-( upřímně? Necítila jsem se tak. 

Zlepšení jsem viděla až včera. Nyní mají děti ještě plné nosy, ale snad už nějak zvládnem. 


Dnes, když jsem tedy jako že v pohodě jsme se rozhodli jít na ples. Takže se hodíme do gala a pořádně  s těma přetrvávajícíma bacila zatočíme. Teda doufám. 

Těším se, protože po tolika dnech, kdy jsem podávala sirupy a antibiotika, omotávala hrudník a krk, vařila česnekové a tymiánové sirupky.............honila do postele a pro bačkory, vařila čaje a vytírala po blinkání.......určitě znáte........už toho bylo moc, hlavně pro moji hlavu. 

Vypustit a doufat, že už bude fajn. 


Za chvilku si poběžím udělat něco s vlasy, namalovat si nějaký ucházející obličej a obléci si svůj pro dnešek vybraný "outfit" :-)). 

Co nosíte na plesy vy? Róby? malé černé? 
U mě to dnes vyhrál černý svetřík, MIDI sukně v odpovídající barvě :-))) (tm.zelené), psaničko a botky po mé mamče - památeční - v nich závodněb tančila :-))) - to je býda, co? Jenže já si v novém sortimentu ne a ne vybrat. Jelikož moje oblíbená bota je balerinka-těžko si vybírat mezi platformama :-)) a že bych  na podpadcích chodila ladně? :-)) to ne

Zítra mám v plánu po asi víc jak měsíci vyrazit cvičit - moje tělo i duše to už opravdu potřebuje (přes Vánoce jsem nakynula o necelá tři kila - fuj. 


Takže zdraví kupředu a nemoci papalala


Mějte se moc krásně a užijte si večer 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky