neděle 14. února 2016

.........nedělní nicnedělání? 
I tak by se to dalo říct. Ráno jsem provedla jen pár firemních plateb a pak hurá ke stroji. 
V sobotu večer jsem zasedla  navnazená ke stroji a spáchala jsem zaječího kluka - původně to měla být holka, ale když už byli kalhoty ušity ..... nechala jsem to tak. A aby mu nebylo v dnešním dnu smutno dostal slečnu.





Jsem ráda, že jsem je zkusila a moc se mi líbí. 

Já vím že to vyzní blbě, ale vždycky když se mi podaří něco takového ušít - hrozně se chválím.................... vím samochvála smrdí, ale mám vždycky radost sama ze sebe a ať si každý myslí co chce :-)

a že to byl opravdu na jednu stranu den o nic nedělání? Manžel nás vzal na oběd do restaurace, takže ani k vaření jsem se nemusela postavit....... nemůžu teda sice říct, že bych si nějak dvakrát pochutnala - buď poslední dobou vybíráme špatná jídla, restaurace nebo je chyba jen ve mě :-( nevím.................

no ale teď už jen sedím, čučím na telku, před sebou mám hrníček s dobrým kafíčkem a rozjímám jestli jet cvičit nebo ne.................. asi budu dneska líná :-( občas si zalenivět.................. to bych někdy mohla...
Zítra zase rovnýma nohama do pondělka. Plně závidím Áně, která má prázdniny ;-)

.....................J..........................

1 komentář:

Oblíbené příspěvky