úterý 16. února 2016

Klid, vínko, teplo krbu a dobrá večeře
Takové bylo moje pozdní odpoledne  a večer. 
Dnes jsem (jelikož mají děti prázdniny) odvezla "smráďata" k babičce a já jsem měla po návratu z práce doma klid a pohodu. Nabídka jídla byla jasná - už několik dnů mám chuť na focacii a domácí lučinu. Původně jsem měla v plánu fotit, ale nestihla jsem to. Přišel manžel, začal přehazovat naaranžované talíře před sebe a bylo po focení. 
Bylo to ale výborné a hutné :-)
A protože byl odpoledne klid, pustila jsem si cd s vážnou hudbou, která mi tu poslední dny, když se děti zavřou na chvilku v pokoji vyhrává, a řekla si, že zkusím zplodit článek do zpravodaje jako upoutávku na můj měsíc ve "foajéééé". Něco jsem stvořila a byla z toho nadšená, ale nyní zase nevím.

Začala jsem brouzdat po starých výtiscích a články jsou tam jak to říct ....jiného ražení................... :-( no uvidíme co z toho nakonec vznikne. 
Ale ......................... když už mám vymyslet i název výstavy................... přemýšlela jsem nad 
...................... vzduchoprázdno........................................... 
cooooo? 
nevím si s tím nějak rady, chjo

no já jdu ještě chvilinku něco vymýšlet a pak se asi zachumlám do peřin. Dnes jsem vstávala po čtvrté hodině ranní................... a já bohužel poslední dny svých 8-9 hodin sladkého spánku potřebuju ;-)

Přeji vám krásný úterní večer - a ke konci týdne možná ještě stihnu vložit nějaké to dílo, už leží nastříhané u šicího stroje ;-)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky