pondělí 22. prosince 2014

čtrtá svíce zapálena
aneb už je to fakt za dveřmi


Včera jsme zapálili u nás dlouho očekávanou čtvrtou svíčku - a tak  mě taky napadá otázka? jak zapalujete adventní svícny vy? každnou neděli jednu svíčku nebo jeden týden jednu, druhý dvě..........
U nás svítí každý týden jen ta jedna, která se má rozsvěcet.

Včerejšek jsme si užili trošku po lenošsku, měli jsme tu přes noc jednu malou-velkou slečnu, dceru od kamarádky se kterou jsme páchali vosí hnízda - bohužel jsem nějak zapoměla fotit a to jsem si to letos chtěla zdokumentovat. 
A tak naše malá slečna byla v sedmém nebi vedle této velké slečny. Nikolce je už třináct a člověk jen kouká, jak před očima roste ............. je to celá maminka (úplně jsem nás viděla na základní škole - podoba byla jen a jen čistě náhodná :-)))) ). 
Večer jsem jela protáhnout tělo na cvičení s Markétkou a Tinou Turner ;-). Holky děkuju za skvělej odpočinek, jen mě mrzelo, že je Á nemocná, původně jsem ji chtěla vzít s sebou.
S dovolením použiji fotografii, asi z loňského roku, ale v podstatě to tam vypadalo podobně ;-)
Dnes mám takzvané pracovní volno - zítra šupajdím na prodejnu, takže dnes mám v plánu přichystat si na zítřejší velké vaření. 
Každý rok, si vše dělám den před štědrým dnem, abych opravdu na štědrý den mohla jen nasávat atmosféru a z prací mi zbývá jen udělat obýdek a usmažit řízky. 
Takže nyní mám už v hrnci kuřecí na knedlíčkovou polévku, a rybu na rybí polévku. Uvařím vajíčka a mrkvičku na salát....... naplníme ulky - takže udělat trochu krému, lžičku vaječňáku (u mě kapka domácího "bejlíz", zamáznout, přilípnout piškot a šup sním ................................ kam? do pusy? tam taky, ale většinu přeci jen raději do krabičky :-)). 

No tak já se jdu na to vrhnout :-)))

Mějte se moc krásně Jiřina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky