neděle 14. prosince 2014

............

 tsssssss áchhh
původně jsem měla v plánu polštář ryze vánoční - něco jako adventní kalendář, ale, ale.................. Nakonec jsem se rozhodla pro stromečky. 
Stromečky a moje první razítko z brambory. Teda, asi jako malá, jsem bramborové razítko použila, ale co si pamatuju, bylo tohle moje první. A není to opravdu nic těžkého :-))))), je to k neuvěření, co? Tedˇ si dělám trochu i srandu. 
Ale vážně, vždycky jsem si říkala, že to nebude nic jednoduchého, vyřezat ten tvar do brambory a je to opravdu snadné, fakt mě to překvapilo ;-) 



Dnešním dnem jsme zase o kousek blíž k vánocům. 
Máme další, už předposlední adventní neděli. Náš EM má dnes své čtvrté narozeniny a zítra ho čeká poslední "nemocniční" den - den doma s maminkou.
Každý den se mě ptá, kdy už konečně půjde do školky. Hned v úterý ho bude čekat besídka a já jsem jen zvědavá, jak letos odrecituje svou básničku. Umí ji, ale jak ho znám, začne se kroutit a mumlat "nebudu". Vloni mu musela Á pomoc :-) a ta mu prý letos pomáhat rozhodně nebude.
No není to nádhera, ta sourozenecká láska? :-). 

Mějte se moc krásně a užívejte poslední týden před vánoci

Jiřina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky