pondělí 1. prosince 2014

Co víkend dal............

o víkendu jsem byla docela pracovně činná. Nedávno jsem psala jak se mi nic nechce, jsem znuděná, nijaká................................ prostě, se mnou nic moc není. 

Konečně to začíná vypadat, že se děti dostávají do formy a nemoc od nás prozatím odešla - bylo už na čase a tak i já mám víc elánu. 

Už jsem psala, že jsme si s Aničkou zavedli takovou naši malou tradici, letos je to už třetí rok co se ji snažíme držet - na první adventní víkend pečeme perníčky. 

 (hrozně se mi líbí fotky, kdy se dělají z prstů srdíčka, ale je to hrozně těžké udělat srdíčko a zároveň fotit - to je nadlidský výkon pro jednoho člověka - nesplnitelný výkon- takže srdíčko dělala Anička a já fotila)
 Udělala jsem si radost a z tchiba si objednala vykrajovátko a razítka. Samozřejmě se upekli i stromečky, zvonečky, kapříky........... ale já měla největší radost z těchto - je jedna velká výhoda těhle perníčků - NEMUSÍ SE ZDOBIT, UŽ JSOU OZDOBENÉ ;-)


Musela jsem taky připravit adventní kalendář. Máme stejný jako loňský rok - a pořád se mi stejně líbí. Je to i praktické řešení, vejde se tam toho víc. Máme doma ještě takový opravdu krásný stromeček, jenže má moc malinká šuplátka, takže se tam něco vejde s bídou pro jednoho, natož pro dva. 
No a dneska ráno se na něj už divá zvěř vrhla a tak už máme o jeden pytlíček méně :-)
Dále jsem dokončíla co jsem slíbila
 část odejde zítřejší poštou
no a protože se mě elán stále držel dala jsem se pomalu, ale jistě i do nějakého toho úklidu. 
Jsou věci, které opravdu nedělám každý týden, měsíc....... takže se na ně vrhám vždy ke konci roku, kdy se tomu příhodně říká vánoční úklid a pak se mi ty vánoce tak nějak prožívají poklidněji. Mám dobrý pocit, že jsem udělala toto či ono.................................... a že jsem tak nějak přemohla "nepořádek".
Myslím, že nejsem sama. Samozřejmě si říkám, že když člověk uklízí průběžně, tak ten úklid nedá takovou práci. 
Takže ale co jsem vlastně uklidila. Původně jsem chtěla umýt jen dveře a futra, ale pak jsem se pustila i do uklízení kuchyně. Takže tyto dvě věci jsou hotovy  a hurá na další.

Já prostě ty vánoce miluju se vším všudy. 

No a včera jsme zapálili taky první svíčku 
Dnes jsme byli celá rodinka u zubaře. Zastavili jsme se na jídle, koupili jsme botky a já si taky něco málo pořídila - prostě jsme si to po hodně, hodně dlouhé době naprosto v poklidu užili. Kéž by takových chvil bylo víc :-(.

Mějte se moc krásně, a užívejte tohoto krásného času očekávání, papá Jiřina



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky