sobota 20. prosince 2014

a je to tu............posledních pár dnů před štědrým dnem

Letos máme zcela vyjímečně stromeček s předstihem. Už nám stojí přede dveřmi a je i připravený ve stojánku. Manžela jsem ve středu poprosila, zda by nám po cestě z cest přivezl stromeček a vzal to tentokrát vážně a skutečně strom přivezl

V průběhu dne mi přišel mail s obrázkem a otázkou, který chceš? Nestihla jsem zaragovat a tak mi doma přistál velký stříbrný smrk, trošku pokřivený..............................No je prostě přírodní :-). 
 Letos asi upustíme od špice a ustrojíme ho velice stroze, asi tak nějak : 

Teď po šichtě v kuchyni jsem se usadila s kafíčkem k mému oblíbenému filmu: Veselé vánoce přejí chobotnice. Bez něho by to nebyli ani vánoce, jako bez jiných oblíbených filmů a pohádek, na které se letos moc těším. Ani nepamatuju, kdy jsem si pohádky na vánoce užila. Snad možná ještě před tím, než se narodila Anička a to už je hezkých pár let.

Poslední dny to u nás vypadá opět jako v lékárně. Po tom, co se uzdravil EM zase lehla Á. 
Od září už po třetí se zadní rýmou. Tentokrát jsem se ale rozhodla přijít na to, co ji pomůže, aniž bychom museli k MuDr. pro pamycon. Takže máme tu v košíku sinupret, mucosolvan, bioparox, stérimar, ditiaden............................ Při vaření čaje si připadnu jak v laboratoři. Zázvor, medík, citronek, tymián, šlavěj, aby měl pořádný grády. 
Tři večery jsem strávila na netu a hledala o zadní rýmě co se dá. Překvapilo mě, že naši vědci, na tuto rýmu ještě nic nevynalezli, tedy kromě pamyconu a antibiotik. 
Je pravda, že jsem o této rýmě nikdy předtím neslyšela až když ji měla vloni Á poprvé. A u nás je průběh něco příšerného. Nic na ní není vidět, ale ty prokašlané noci........................... je to srdcervoucí. 
Dnes jí už trochu lépe ani teď přes den moc nekašle, tak uvidíme, jestli nám už něco zabralo. Teď si tady vzali medelínu a dělají umělecká díla, musím se podělit, jsou to skuteční umělci :-).
Tohle je podle Á dirigent. To růžové jsou brýle, býlé klobouk a zbytek si snad už domyslíte :-)
 No a tohle je dílo Marečkovo: on tvrdí, že je to paní, mě to připomíná kačenu nebo kuře :-)
No jo tak já si jdu dopít kafíčko a půjdu připravit malinké občerstvení na večer. 
Večer bychom měli splnit další z našich tradic a dělat vosí hnízda. Každoročně se s kamarádkama scházíme popijeme, pokecáme a uplácáme dětmi oblíbené hnízda. 

Mějte se tedy krásně a užívejte pohodové sobotní odpoledne. 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky