čtvrtek 11. prosince 2014

Znáte to ráno, když si řeknete, ach jo, to bude zase den? 
Tak s tím jsem dnes vstala já. Noc stála za zlámanou grešli. Už se těším až mi přestane budík křičet ve tři hodiny v noci a já nebudu muset sejít schody a zase nahoru s antibiotikama................ jo, jo jsme opět nemocní - tentokrát nemladšího člena porazila angína. Jedinou výhodou dalšího týdne doma je to, že si udělám vše potřebné a pak už budu jen užívat předvánočního času. V úterý už pošupajdíme do procesu a uvidíme jak dlouho vydržíme. 
Sedím tady a přemýšlím co budu dnes dělat. Už když jsme vstávali tak jsem zkoušela Máru zlomit na to, že si půjdeme po obědě lehnout, ale on razantně protestoval, tak budu mít asi smůlu a já bych to dneska tááááák potřebovala. Tři hodiny spánku je pro mě opravdu žalostně málo :-(. 

Za uplynulý týden jsem stihla vyloupat ořechy, dělat nějakou tu DIY tvorbu, upekli jsme sušenky do školky i pro paní učitelky, udělali balíčky, stihli jsme i nějaký ten úklid, přestěhovala jsem obývák, aby bylo místo na stromeček, který jsme pořád ještě nepořídili........................................................
No když to shrnu, mám pocit, že mám podstatnou část za sebou.

Tak já ten dnešek asi nějak budu muset přežít a doufám, že zítra tou správnou stranou napřed ;-). Přeji vám krásný pátek

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky