středa 24. prosince 2014

Děti i já jsme se konečně dočkali

Je tu konečně štědrý den. Včera jsme večer ustrojili stromeček a nyní už jen sedíme a čučíme na pohádky.
Rádi bychom ještě dnes zdolali jednu tradici. Není naše, je mé švagrové  a její rodinky, ale ta naše rodina se každoročně velice ráda přidá. 
Jedná se o vypouštění Evžena. Co, nebo Kdo je Evžen? Evžen je kapr. Každý rok koupí kapříka, uchovávají ho ve vaně a na štědrý den ho chodí pouštět do rybníka. 
Krásná tradice, která se ujala a já i mé děti ji máme také moc rádi. 

Takže, ale proč vlastně tento příspěvek. 
Moc ráda bych vám všem, kteří sem ke mě zabloudíte, nebo mě a mou rodinu znáte osobně popřála ty nejkrásnější vánoce, takové vánoce, aby jste mohli po vánocích říci - to byli ty nejlepší..............ne jen kvůli množství dárků, ale proto, že atmosféra vánoc a to že jste s těmi co máte rádi je ta nejlepší, která může být. 
Já jsem každoročně kolem vánoc nepochopitelně melancholická a stačí jeden pohled, jedno slovo a ihned brečím, i psaní tohoto příspěvku mi mlží zrak ;-). 

Dál bych chtěla popřát zdraví, štěstí, spokojenost a splnění vašich tužeb a snů.

A i letos bych ráda použila písání jako vloni a to hlavně proto, že mě stále tak moc chytá za srdce a je hlavně pravdivé.

"Pokusme se v tom spěchu pozastavit a ohlédnout se, jestli bychom něco nemohli přehodnotit, poohlédněte se co dobrého vám i celé rodině tento rok přinesl...

....a jaké překážky jsme museli letos zdolat...

pamatujte, že



vše zlé je pro něco dobré



 a nic se neděje 



náhodou"

Mějte se moc krásně dovolte abych vám nyní už naposledy popřála krásný štědrý den a nádherný vánoční čas. 


2 komentáře:

Oblíbené příspěvky