pondělí 29. prosince 2014

Splněná přání


Letos jsem plnila mnoho přání, ale jen pár jich bylo doslova srdečních.

Moc ráda plním přání, která by mě samotné udělali moc velkou radost. Tak to bylo i v těchto případech. 
Letos jsem se spřátelila s jednou hodnou dušičkou a té se líbilo mé tvoření. 

Je krásné když mužská část naslouchá přání své drahé a tak slovo dalo slovo a první várku jsem tvořila k narozeninám a druhou pod stromeček. 

Jsem moc ráda, že se vše líbilo. Jestli si můžu dovolit a mít k této dvojici osobní přání.........................
Anet, přeji ti, aby Honza nadále naslouchal tvým přáním a plnil co ti na očích vidí a Honzo, co? Měj ji rád a naslouchej stejně jako doposud ;-)) (ikdyž trochu samolibé přání, ze které vychází ať tak či onak nejlépe žena........................., ale ................... která z nás  by si toto nepřála ;-) přiznejte se. Já? chtěla bych to tak snad pořád, nebo alespoň někdy..........................................

Takže tahle krasavice dělala radost pod stromečkem


A tyito dva byli předány dotyčným dotyčné k narozeninám .........................
(až když jsem předala, uvědomila jsem si, že jsem si je jak se patří nevyblejskla, takže alespoň tato jediná fotografie, kterou jsem oznamovala hotovou zakázku).

Myslím, že to bylo už z nezveřejněných přání v letošním roce vše.

Krásný večer všem



Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky