čtvrtek 1. ledna 2015

Další rok je za námi a nový začíná

Letos jsme se s rokem loučili jen v našem malém rodinném kruhu a večer utekl jak voda. 
Děti se nemohli dočkat petart a ohňostrojů a tak i tatínek porušil své pravidlo žádné nekupovat a pár jich pro radost v dětských očích koupil. 

Já jsem přichystala malé občerstvení .......................................(teď mi dochází, že mám zdokumentované jen to občerstvení :-) ). 
Večer jsme si užili, dosyta se najedli, napili.....................................







Dětičky nás nechali ráno spinkat o něco déle než jak mají ve zvyku a dnešek se budeme snažit prožít v pohodě. 

Do nového roku si neseme každý pár svých snů a předsevzetí - to mé prvotní je: schodit dvě vánoční kila, která se mi objevila na břiše v podobě neforemných špíčků...............................a začínám s tím již dnes!!!!! takže špeky třeste se :-))))


Co bych vám ještě dalšího popřála? Myslím, že jsem již přála o vánocích dost, myslím, že co jsem popřála vystihuje vše. 

Tak možná jen jednu výstižnou větu: 

CHOVEJTE SE K DRUHÝM TAK, ŽIJTE KAŽDÝ DEN TAK JAKO BY MĚL BÝT POSLEDNÍ

Mějte se moc krásně

2 komentáře:

Oblíbené příspěvky