sobota 17. ledna 2015

..........................
je sobota večer a víte co?  cítím se tááááááák hotově. Kdyby nebyl pořád zimní čas, řekla bych, že na mě doléhá jarní únava. Nejsem schopná se po minulém týdnu nějak odpíchnout.
Mám pocit, že jsem celý týden nespala............ 
Minulý víkend jsem dětem slíbila, že v sobotu i neděli pojedeme bruslit. Dnešek mám za sebou a zítřek mě čeká, ale co by jsme pro ty ďáblíky neudělala. Vždyť mrznutí zatku na ledě je tak fajn, co? (myslím to samozřejmě s úsměvem). 
Ale píle růže přináší a EM dnes po teprve třech lekcích bruslení jezdil sám a bez drže. Je to šikulka.


Jinak jsem se opravdu  těšila domů, do teplíčka, dát si teplý čajíček.........................

Včera večer jsem si dodělala teplé papučky a ty dnes sundám až v tedy, až půjdu spát ;-)

  
podobné jsem viděla na nějakém zahraničním blogu a vzpoměla jsem si, že drops měl podobné v návodech. 
Chvilku mi to dalo, než jsem je podle návodu dala dohromady. Opět jsem se utvrdila v tom, že tady u nás by byla zapotřebí nová galanterie, jelikož zde sehnat vlnu, je naprosto nadlidský výkon.  
Taky rádi sníte? Můj sen je jednu takovou mít. Mít svou vlastní galanterii, se vším všudy. Mít tam šicí stroj, prodávat své výrobky a vše potřebné z galanterijního zboží pro ostatní. Mít tam prostě vše potřebné pro ty, které onemocněli stejně jako já ;-). 

No čaj jsem momenátlně vyměnila za sklínku růžového a za chvilinku půjdu na kotě, dohnat spánkový deficit. Nebo spíš budu doufat, že ho doženu. Poslední noci faaaakt špatně spím..................... 


Mějte se krásně a užijte si prima neděli

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky