pondělí 19. ledna 2015

Jedeme na trošku lehčí vlně...................
Jsem jedna z těch "žen" ;-), co řeší jak vypadají.................... a to možná až moc. Prostě se sama sobě v žádném směru nelíbím :-).
Nevím jestli si nesu své pochybnosti o své "kráse" od malička. Nikdy jsem nebyla krasavice a neměla jsem postavu modelky. Spíše naopak. S postavou jsem neustále válčila. Mé fotky z dětství zůstanou mou 13 komnatou :-).
A od porodu EM mám pocit, že tloustnu snad po všem. 
V září loňského roku jsem nastoupila do kurzu hubnutí a začala jsem dvakrát v týdnu cvičit a podařilo se mi dostat na svých téměř vysněných určitých pár kilo. Cvičení mě opravdu chytlo a já se těším na každý nedělní a středeční podvečer, kdy si dám pořádně do těla.
Nyní jsem přes vánoce o trošičku zas povyrostla, ale bude stačit jen trochu režimu, lehčí stravy a pohybu a věřím, že budu opět spokojená. Jen se do toho zase pořádně obout!

Myslíte, že je to skutečně tak, jak se říká, že věkem jde všechno hůř? Je pravda, že když si vzpomenu, kolik brambůrek jsem za večer sešrotovala, kolik sladkého za týden prošlo mýma rukama a můžu říct, že jsem v uvozovkách snad ani nepřibrala. A nyní? 
Není to fér :-))

Ráda vařím, peču, v kuchyni experimentuju................. A i přesto se mi velice často stává, že musím improvizovat. Jsem taková ta hospodyňka, co nekoupí tohle a toto...................... Zkrátka, zrovna když se rozhodnu, že udělám rodině radost a usmažím řízky zjistím, že nemám strouhanku a ani jeden tvrdý rohlík doma................... ale určitě se to stává i vám, nebo ne?

Na netu je mnoho stránek a blogů s opravdu bomba recepty. Nedávno jsem na jedny takové skvělé přišla a hned jsem musela zkusit  výbornou bábovku. Chutí mě naprosto překvapila. Je to celorzrnná bábovka s mrkví a oříšky. Kdo by měl zájem zkusit, recept je zde:
http://kitchenette.cz/clanek/201-babovka-celozrnna-s-mrkvi-a-vlasskymi-orechy

Hned jsem si ji zapsala do mého sešitu s oblíbenými recepty. 
Byla tak dobrá, že jsem nestihla ji ani nestihla vyfotit. Byla to fakt mňamina a tohle je poslední nakousaný kousek.......................:-)))
 A kuchtěním z těchto stránek určitě nekončím. Už mám zálusk na bábovku z jablíček a tvarohu. 

Dalším receptem co jsem po vánocích vyzkoušela bylo carpacio z červené řepy. Také výborné, na to, že rukola nepatří mezi mé chuťově oblíbené saláty, ale jako komplet se to k sobě moc hodilo. Jako bonus jsem si přidala schwarzwaldskou šunku.


Ještě před dětmi, když jsem nepracovala v naší "rodinné" firmě, jsem pracovala jako klasická dělnice v "koubence". Jedno z pozitivních věcí ženského kolektivu jsem viděla klábosení o vaření. Tam jsem tenkrát zjistila onu pravdu o lívancích a lívancích. 
Určitě nejsem jediná, že kolikrát nevím co vařit. Jsou dny, kdy mě napadá kupa jídel a pak jsou dny kdy prostě nejsem schopná vymyslet pokrm, který dravé zvěři předhodím. KDyž se zeptám manžela, na co by měl chuť řekne mi, nevím.... něco uvař.............. To je odpověď jako stehno,co?
 Pamatuju si, že jsme kolikrát proklábosili půlku směny o jídlu. A to člověk věděl hned co má vařit. 
Jo............... teď jsem na vymýšlení jídel sama. 
Dnes se chystám na pečené kuře. To já miluju. Jen tak posolené, jinak neochucené, maximiálně bylinkami. K němu mám v plánu bramborovo-dýňovou kaši a navrch orestovanou cibulkou a naším jedním vypěstovaným žampionem....... :-)

A co vy? co budete dneska vařit?

krásný den J.







1 komentář:

  1. Jojo, pravda, s věkem to je horší a horší. To zas já když se zeptám manžela, tak se zeptá co máme v mrazáku .... a že prý si mám jít zaplavat.-))) Máme maxi truhlicový mrazák a v něm něco hledat:-D
    Ale jinak mám v sešitě seznam jídel, ne recepty, prostě jen napsaný třeba kuře a pod tím pečené, na paprice atd ... a když nevím co, stačí kouknout do seznamu .-)))

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky