pátek 30. ledna 2015

DIY PSANÍČKO...............................

už druhý týden zase marodíme, vysoké teploty přepadly i mě. Bylo mi na umření a pár dnů mi trvalo než jsem se aspoň trochu zmátořila. 
Ale včera jsem konečně měla chuť zase něco dělat. Ne že bych nic nedělala, jasně že jsem musela, ale nic moc se mi nedařilo.
A tak jsem se donutila pustit do diy psaníčka pro mou mamku. Když jsem si ušila malou kosmetickou taštičku z džínoviny, vnukla jsem jí nápad na malinkou příruční plesovku. 
A protože je plesová sezóna, byl ten pravý čas. 
Doufám, že jsem ji udělala dle jejich představ a že ji co nevidět provětrá.


Poslední dobou jsem sice měla hroznou chuť zase něco vytvořit, ale nahromaděná kupa věcí na opravu, úpravu, zašití mě pokaždé odradila a já když jsem tu kupu viděla otočila jsem se ve dveřích pracovny se znechucením šla pryč. 
Včera jsem se na to konečně vrhla, všechno nahromaděné zpracovala, trochu poklidila praocvní nepořádek a nyní vzhůru do nových projektů. 

Mějte se krásně a kdo se ještě na nějaký ten ples chystá, krásně si ho užijte..................................

Krásný víkend Jiřina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky