pátek 30. ledna 2015

......................Gurmánský den.................. pchááááá
měla jsem to v plánu trochu jinak .......ale.................

dva dny si říkám, že upeču nějakou buchtu. O víkendu mě namlsala švagrová na bretaňský koláč, ale pořád jsem měla v hlavě recept na jablíčkovou bábovku, tak jsem se nakonec rozhodla pro ni. 

Taky se vám někdy stává, že ať uvaříte, upečete cokoli, prostě na to asi nemáte den a tak ať děláte co děláte, nevydaří se to? 
To já mám už hezkých pár dnů. Začalo to rohlíkama, na kterých by jste si vylámali zuby, pokračovalo to pekelně tvrdým chlebem, o pokrmech, které jsem se snažila bez inspirace připravit rodině ani raději nemluvím. 
No prostě, se mi daří. A když se daří tak se daří. 

Pustila jsem se dnes tedy do té bábovky a víte co mi vzešlo? Frankensteinova bábovka. 
Nebylo daleko k tomu, abych si vzala jehlu a nit a nesešila ji dokupy.
Normálně bych se tímhle výtvorem ani nechlubila, ale prostě mě pobavila. No posuďte..............

před zásahem:
po zásahu:

tuhle by jste návštěvě asi nedali,co? EM ale říká, že i tak je prý výýýýýýborná.
Včera jsem byla nadšená, když jsem z trouby tahala krásné ciabatky a dnes zase tohle.......................

No tak k večeři si dám teda povedenou ciabatu s pomazánkou z červené řepy - jedna z dietních pomazánek. Je to naprosto jednoduchá pomázánka z uvařené, nastrouhané červené řepy, ricotty a česneku. 


Mňamka...... no a pak možná ochutnám "Frankensteinku"

Mějte se krásně Jiřina

1 komentář:

Oblíbené příspěvky