středa 4. února 2015

na uklidněnou....................

dostala jsem se k vložení až dnes, ale jsou hotové už od soboty. Dětem po čtrnácti-denním marodění otrnulo a neskutečně zlobili a já jsem prostě měla potřebu zavřít se v pracovně a nějak se odreagovat, vypnout.
Už delší dobu jsem měla v plánu udělat žínky dětem a tak jsem se do nich konečně pustila. Původně jsem chtěla udělat jen dvě, ale nakonec.................. asi jsem se opravdu potřebovala odreagovat ;-), nakonec se mi tak zalíbili, že jich vzniklo víc. A v hlavě mám ještě vodnickou a čertovskou, tak uvidíme, jak dopadnou.   

Zlata si nakonec vybrali  tmavou s pirátem a červenou s princeznou, takže zbytek je volný, kdyby měl někdo zájem.



A jak se máte vy v tomto týdnu? 
My jsme po čtrnácti dnech opět v normálním provozu, tak se snažím jak se dá............. 
Dnes jsem rychle spáchala večeři a  jela se odreagovat  na cvičení, příjemně jsem se unavila, vybila..................a zjišťuju, že se začínám čím dál víc těšit na jaro až začnu jezdit opět na kole. Jezdím tedy převážně jen do práce a z práce, s dětma toho bohužel moc nenajezdím, Mareček ještě loni drandil s přídavnými kolečky a Áňa? ta by na delší výlet vyrazila, jenže ten by zase neujel Mareček. Vodící tyč odmítám a na sedačku je už trošičku víc těžký :-(, takže nezbývá než čekat. 

Je pravda, že na to myslím o to víc, když poslouchám plány svého muže na nové kolo. On si kupuje v podstatě se dá říci své první kolo a doslova natěšený. 
Snad mu to zůstane a bude ho "sport" bavit :-).


NO ještě zítra, pak je máme pátek, Anička se chystá na oslavu devátých narozenin své kamarádky, takže musíme koupit kytičku a nějaký dáreček a pak juchů víkend. 
............................................


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky