pondělí 9. února 2015

Sníh, sníh, sníh...........
nevím jestli jsem už příspěvek s tímhle nadpisem už neměla, možná i jo. Letos je u nás sníh tak letmý úkaz, že se z něj i já raduju jak malá. 
Udělala jsem si pár foteček mé zimní zahrady. Je pravda, že když se po ní rozhlédnu, moc na focení zde nyní není, přijde mi, že všude je jen nepořádek, holé zdi................. ale sněhem alespoň trochu hezčí.






Anička má jarní prázdniny a letos porušila tradici............... aby jste rozuměli, pokaždé, když napadne sníh je nemocná. Takže porušila tradici a není nemocná. Teď právě se venku snaží "snowboardovat" na rádoby "snowboardu" který si prostě musela koupit. Je to krám, co si budeme povídat, za devadesát korun, co bychom čekali, ale nevzdává se. Dělá si větší a větší kupu a myslí si, že to půjde. Ideály jí brát nebudu. 

Jelikož naše firma se chystá už na jarní sezónu, a já jsem doma s Á, musím i "trochu"  pracovat. Takže aby se mi nezavařil mozek  odskočila jsme si od počítače, abych vyhrnula hromadící se sníh a pššššt trochu si i pohrála :-). Udělali jsme sněhuláka.................................


Ryze dámského samozřejmě ;-) 


Jsem taky ráda, že si sněhu a trochu toho zimního počasí užijí i moje letos nové botičky. Po loňské zimě, kdy mi v práci mrzli nožky, jsem se letos rozhodla koupit opravdu pořádné zimní obutí. A ty si letos sněhu taky moc neužili. Je v nich neskutečné teplíčko.....................................hmmmmm.
Čím jsem starší zjišťuju, že nejdůležitější je teplíčko od noh a od hlavy. Takže teplé ponožky, botičky, huculky a pořádný výbava zimních čepic................ to je to co u nás najdete :-)

Jak to máte vy? raději frajeřina nebo teplíčko a pohodlí?

No a já jdu teda zase pracovat............... aspoň chvilku, než poběžím pro EM do školky. 

krásný zasněžený den všem


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky